Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

Veckan<3

Av emilia käll - 17 mars 2013 08:16

Hej bloggen jag har inte haft tid att blogga denna veckadels för att jag har haft sjukt mkt läxor :(Men jag kan berätta lite om min vecka:)Måndag: på måndagen hade jag träning och fys efterOch var det dags för läxor och då han jag inte göra något Inlägg sry:(<3Tisdagen: på tisdagen slutade vi skolan hal tre sen hade min brorsa träning och mamma någon grej med sina kompisar hemma hos oss:) och samtidigt hade min bror sin andra träning för dagen....:)Onsdagen:på onsdagen hade vi nationella i matte sedan hade jag träning och den var askul för vi övade på skott och det gick bra:)Torsdagen:var det studiedag på var jag med bästaste Alva ochvi bakade as goda regnbågmuffins<3Fredagen: hade vi nationella i matte igen som faktiskt gick riktigt braSedan gick jag hem och bara slappade sen kom pappa hem från sin mässa i Göteborg och då åkte vi till Run och åkte skridskor( nio kilometer):) när vi kom hem åt vi mat sedan gick vi till Ica för att köpa godis<3Lördagen:hade vi tränings läger men innan det hade vi match.... Vi vann mot Mora med 6-4<3Sedan kom bästaste Tova hem till mig för att sova över<3Söndagen: nu har jag precis vaknat och väntar på att Tova också ska göra det<3Sedan ska vi åka till kupolen och shoppa as mkt <3 :* Bloggar nog ikväll igen <3 KRAMAR EMILIA<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia käll - 20 april 2013 09:27

Idag blire att hjälpa Tova med sitt nya rum sen ska jag sova där 💕 Det ska bli skitkuuuul💕 imorgon har vi fotbollsmatch, första gången i år💕 Kort inlägg ja vet men har inte tid! Ses💕 kram/Emilia 💕...

Av emilia käll - 20 april 2013 09:27

Idag blire att hjälpa Tova med sitt nya rum sen ska jag sova där 💕 Det ska bli skitkuuuul💕 imorgon har vi fotbollsmatch, första gången i år💕 Kort inlägg ja vet men har inte tid! Ses💕 kram/Emilia 💕...

Av emilia käll - 3 april 2013 22:24

Nu ska jag gå och lägga mig, är as trött😩 Imorgon ska jag och laga min tandställning! Jippie elr inte ! Min tandställning gick typ sönder när jag åt en godis...

Av emilia käll - 27 mars 2013 16:57

Hej idag har jag varit i skolan som kanske är självklart men ändå, ikväll kanske jag ska gå på slutspelsmatchen Och jag hoppas att jag får...

Av emilia käll - 19 mars 2013 20:34

Min lärare har varit sjuk i typ fem veckor nu och man har missat många lektioner men vi har världens bästa vikarie och våran gamla lärare som är as bra....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards