Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Lite om mig<3

Av emilia käll - 5 mars 2013 19:37

Hej jag är en tjej på 12 år snart 13, jag älskar livet och min blogg kommer att handla om mitt liv min vardag Och självklart mina intressen.Jag älskar att spela fotboll och innebandy!Om man vill börja spela antingen fotboll eller innebandy så kan jag rekommendera det för det är super kul om man hamnar i ett så fantastiskt lag som jag har gjort!<3Jag åker skoter och älskar att vara i stugan och bara va hur man vill för det är mitt ute i skogen, jag kan gå omkring men underställ hela dagenmen ingen skulle bry sig och det är det jag älskar !<3Jag kommer att försöka att blogga varje dag om det inte kommer något i mellan som måste göras! Igår tio minuter innan träningen skulle jag springa upp tillmitt rum för att hämta snoddar till håret och mosar mina tår genom att springa in med foten rätt i ena trappsteget...:(Imorron har jag träning igen men jag vet inte om jag kan vara med pga min stukade tå!..:(Jag trivs i skolan när min lärare inte är där....:)Denna vecka har vi världens bästa vikarie och det e så skönt attSlippa det gamla vanliga och få göra något nytt!..:) KRAM EMILIA

 
 
Din tilda

Din tilda

7 mars 2013 21:00

Yee, haha, "när min lärare inte är där"! Bäst! <33

http://tildalnorling.bloggplatsen.se

emilia käll

8 mars 2013 08:15

Aa👍

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia käll - 20 april 2013 09:27

Idag blire att hjälpa Tova med sitt nya rum sen ska jag sova där 💕 Det ska bli skitkuuuul💕 imorgon har vi fotbollsmatch, första gången i år💕 Kort inlägg ja vet men har inte tid! Ses💕 kram/Emilia 💕...

Av emilia käll - 20 april 2013 09:27

Idag blire att hjälpa Tova med sitt nya rum sen ska jag sova där 💕 Det ska bli skitkuuuul💕 imorgon har vi fotbollsmatch, första gången i år💕 Kort inlägg ja vet men har inte tid! Ses💕 kram/Emilia 💕...

Av emilia käll - 3 april 2013 22:24

Nu ska jag gå och lägga mig, är as trött😩 Imorgon ska jag och laga min tandställning! Jippie elr inte ! Min tandställning gick typ sönder när jag åt en godis...

Av emilia käll - 27 mars 2013 16:57

Hej idag har jag varit i skolan som kanske är självklart men ändå, ikväll kanske jag ska gå på slutspelsmatchen Och jag hoppas att jag får...

Av emilia käll - 19 mars 2013 20:34

Min lärare har varit sjuk i typ fem veckor nu och man har missat många lektioner men vi har världens bästa vikarie och våran gamla lärare som är as bra....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards